×

Zwroty, wymiana, reklamacje

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

ZWROTY

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

  1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, wypełniając formularz zwrotu i załączając go do przesyłki z produktem. Zwracany produkt oraz wypełniony formularz należy wysłać pod adres:

    Maravilla Ewa Rompalska
    ul. Gdyńska 31
    31 - 323 Kraków

  2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa zwrotu.
  3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  5. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
  6. Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.

Formularz zwrotu

WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

Formularz wymiany

REKLAMACJE

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana na adres:

    Maravilla Ewa Rompalska
    ul. Gdyńska 31
    31 - 323 Kraków

  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji w tym koszt przesyłki produktu do naszej firmy równy opłacie za standardową przesyłkę – paczkę pocztową Poczty Polskiej lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od zgłoszenia a okres naprawy może wynieść 28 dni od przyjęcia produktu do punktu serwisowego. W przypadku gdy wada urządzenia nie ma charakteru trwałego i jej potwierdzenie wymaga dłuższych obserwacji, sprzedawca zastrzega sobie prawo przedłużenia wyżej wymienionego terminu naprawy nie dłużej jednak niż o 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Reklamacje produktów rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  8. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  9. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu
    2. uszkodzenia mechaniczne
    3. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    4. odbarwienia

Formularz reklamacji

Menu

Konto

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się