Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
ZWROTY
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
- Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy, wypełniając formularz zwrotu i załączając go do przesyłki z produktem. Zwracany produkt oraz wypełniony formularz należy wysłać pod adres:
REMI Michał Rompalski
ul. Pastelowa 11a/1
30-386 Kraków - W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa zwrotu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed uszkodzeniem.
- Zwracany produkt należy odesłać wraz z otrzymanym kompletem dokumentów.
- W przypadku usunięcia z towaru zabezpieczenia w postaci paska o treści: "Jeśli mnie usuniesz, zwrot nie będzie możliwy" zwrot towaru nie zostanie przyjęty.
WYMIANA
- Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
- Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
REKLAMACJE
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako przesyłka rejestrowana na adres:
REMI Michał Rompalski
ul. Pastelowa 11a/1
30-386 Kraków - Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci poniesione przez Klienta koszty transakcji w tym koszt przesyłki produktu do naszej firmy równy opłacie za standardową przesyłkę – paczkę pocztową Poczty Polskiej lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od zgłoszenia a okres naprawy może wynieść 28 dni od przyjęcia produktu do punktu serwisowego. W przypadku gdy wada urządzenia nie ma charakteru trwałego i jej potwierdzenie wymaga dłuższych obserwacji, sprzedawca zastrzega sobie prawo przedłużenia wyżej wymienionego terminu naprawy nie dłużej jednak niż o 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje produktów rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia